Klienci sklepów internetowych, którzy decydują się na zakupy internetowe w danym miejscu, oczekują także od właściciela sklepu wyjątkowo profesjonalnego podejścia i informacji o przebiegu danej transakcji zakupowej. W tym celu każdy właściciel sklepu internetowego, powinien wysyłać maile transakcyjne, które są generowane automatycznie, a jednocześnie są doskonałym potwierdzeniem dla klientów robiących zakupy. Tutaj najważniejszy jest czas, albowiem klient oczekuje potwierdzenia zamówienia zaledwie w kilka sekund po dokonaniu zakupu.
Skorzystaj z profesjonalnego oprogramowania do emaili transakcyjnych
Jeżeli postawisz na profesjonalne emaile transakcyjne, będziesz miał pewność że wiadomości wysyłane do klientów nie trafią do skrzynki ze spamem oraz do zakładki z ofertami, a będą one widoczne w głównej skrzynce odbiorczej klienta. Do takich maili transakcyjnych można zaliczyć potwierdzenia zamówienia, potwierdzenie płatności oraz wiele innych informacji związanych z wysyłką towaru do klienta.
Dzięki skorzystaniu z profesjonalnego oprogramowania, jako właściciele sklepu internetowego macie pewność, że klienci zostaną poinformowani w bardzo krótkim czasie, dzięki czemu zdobędziecie dodatkowy punkt na korzyść profesjonalnej obsługi klienta.
Sklep internetowy bez automatycznych powiadomień
Obecnie sklepy internetowe, które nie wysyłają automatycznych powiadomień do swoich klientów, mogą zauważyć widoczne straty, albowiem dla każdego klienta jest bardzo ważna dostarczalność maili, dzięki którym wiedzą oni na jakim etapie są ich zakupy. Dziś liczy się przede wszystkim czas. Dlatego klienci chcą szybko otrzymać wiadomość o swoich zakupach, a także liczą na bardzo szybką wysyłkę, która nie powinna trwać dłużej niż 24 godziny.